Swissbau 2020

Inrichtings-concepten voor motiverende werkomgevingen

König + Neurath en Artemide presenteren innovatieve oplossingen

Over enkele weken, namelijk al in januari 2020, komen in Bazel onder het motto TRIAL AND ERROR – MOED VOOR IETS NIEUWS? de crème de la crème van de ontwerpbranche alsook de bouw- en onroerendgoedbranche samen. Geïnteresseerde vakbezoekers krijgen van König + Neurath een presentatie van flexibele interieurconcepten die de steeds vaker interdisciplinair werkende teams in bedrijven van alle branches ondersteunt in het vinden van steeds weer nieuwe, gedurfde wegen in veranderlijke werkomstandigheden.

“De werkomgeving verandert zo snel en ingrijpend dat fabrikanten van interieuroplossingen een nieuw gevoel van eigen identiteit nodig hebben. Vandaag de dag moeten wij impulsgever en procesbegeleider zijn en wordt van ons verwacht dat wij mede vormgeven aan veranderingen. König + Neurath heeft hiervoor een eigen adviestool ontwikkeld. Met de WORK.CULTURE.MAP ontdekken wij de bijzonderheden in de arbeidscultuur van onze klanten en kunnen hierop afgestemde totaalconcepten ontwikkelen die meubileringsoplossingen en verlichtingsconcepten omvatten”, aldus René Stichel, König + Neurath directeur Zwitserland. “Wij begeleiden onze klanten gedurende het gehele proces van de vormgeving van werkomgevingen – van analyse via ruimtelijke planning en meubilering tot en met uitgebreide after-sales-service.”

Wij zijn veelgevraagd als initiatiefnemers en procesbegeleiders die mee vormgeven aan verandering.

René Stichel, König + Neurath Algemeen directeur Zwitserland

König + Neurath presenteert van 14 t/m 18 januari 2020 onder het motto WORK.STYLE.CULTURE. op beursstand G13 in hal 2.1 inspirerende stijlcollecties en ideeën voor flexibel werken, zoals de vergaderoplossing LIFE.S Interaction + Stool, die net bij de ICONIC Awards met het predikaat “Best of Best” is onderscheiden, en het multifunctionele meubelconcept NET.WORK.PLACE Organic voor de vormgeving van communicatiezones. Bovendien worden ruimte-in-ruimte-oplossingen als de telefooncel QUIET.BOX en de QUIET.BOX Duo als vergaderruimte voor twee personen gepresenteerd, waarmee in open kantoorstructuren stiltewerkplekken voor vertrouwelijke gesprekken of besprekingen kunnen worden gecreëerd. Een zeer grote mate van beweeglijkheid en veelzijdigheid biedt de zowel zelfvoorzienende als mobiele werkplek K+N STANDBY.OFFICE 2.0. Moeiteloos kan hij worden aangepast aan de eisen van diverse manieren van werken.

Het standconcept wordt aangevuld met een visionair verlichtingsdesign van Artemide. De Italiaanse lampenfabrikant presenteert de productlijn “THE ACOUSTIC LIGHT”. Deze verbindt design, een voortreffelijke verlichting en energie-efficiëntie met een optimale akoestiek – om de kwaliteit van leven en werk in moderne, open ruimtelijke situaties effectief te verbeteren.

Downloaden voor persbericht en persfoto's